Reklamace, vrácení, výměna

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud s našimi výrobky nebudete spokojeni, kontaktujte nás a servisní tým s vámi situaci vyřeší bez zbytečného zdržování a papírování.

 

 

Výměna nebo vrácení zboží

Zaručujeme bezproblémové vrácení nebo výměnu zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dnů. Nabízíme navíc možnost prodloužení této lhůty po telefonické či emailové dohodě.
 

Jaký je postup při vrácení či výměně zboží?

  1. Kontaktujte nás a sdělte nám, jestli chcete zboží vrátit či vyměnit 
  2. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
  3. Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
  4. Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku)
  5. Převezmeme zboží a vrátíme vám peníze, nebo zašleme požadovanou výměnu

 

Pokud chcete vrátit zboží bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené a musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací).

 

 

Záruka 

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (pokud není dohodnuto nebo v záručním listu stanoveno jinak). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Více o záruce najdete v obchodních podmínkách.

 

Reklamace zboží

Naše výrobky jsou testovány a před odesláním pečlivě kontrolovány. Ale pokud i přes to objevíte závadu, zaručujeme bezproblémový průběh reklamace. Zajistíme vyzvednutí reklamace naším kurýrem a urychlený proces vyřízení.

 

Jaký je postup u případné reklamace?

VARIANTA VYZVEDNUTÍ:

  1. Kontaktujte nás a popište důvod reklamace
  2. Domluvíme s vámi čas vyzvednutí zboží naším kurýrem
  3. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
  4. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář
  5. Pošleme kurýra, který reklamaci v domluveném čase vyzvedne
  6. Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu
  7. Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný)
 

VARIANTA ZASLÁNÍ:

  1. Kontaktujte nás a popište důvod reklamace
  2. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
  3. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář
  4. Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku)
  5. Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu
  6. Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný)
  7. Pošlete nám e-mailem fotku podacího lístku a my vám zašleme také peníze za dopravu
 
 

Adresa pro zaslání zboží:

Krokido online s.r.o., 
B. Egermanna 322,
473 01   Nový Bor 

Prosím nezapomeňte vyplnit a přiložit formulář, ve kterém budou všechny potřebné údaje.

 

formuláře ke stažení:

- formulář pro reklamaci zboží   reklamacni-formular-Microsoft-Word    reklamacni-formular-PDF


- formulář pro vrácení nebo výměnu zboží  odstoupeni-od-kupni-smlouvy-Microsoft-Word   odstoupeni-od-kupni-smlouvy-PDF

Pokud použijete vlastní formulář, nezapomeňte uvést následující údaje:
- adresu
- číslo objednávky
- ID a název zboží (viz faktura)
- požadavek, jak postupovat
- číslo účtu (v případě, že požadujete vrácení peněžních prostředků)
- kopii dokladu o zakoupení u nás

 

Poškozená zásilka

Vždy připravujeme zboží pro přepravu co nejpečlivěji, aby dorazilo včas a v pořádku. Pokud i přes všechna opatření dojde k poškození zásilky, jsme tu, abychom společně s vámi problém co nejrychleji vyřešili.

Poškozený obal zásilky

  • Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
  • Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je v pořádku.
  • Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu ke svému podpisu.
  • Informujte nás o problému telefonicky nebo e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.

Poškozené zboží uvnitř zásilky

  • Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
  • V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
  • Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
  • Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.

Kontrola při převzetí zásilky - PPL, Zásilkovna

Při přebírání zásilky nezapomeňte zkontrolovat její stav. Viditelně poškozené zásilky s porušenou páskou nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420 604 798 138. Eventuálně balík rozbalte v přítomnosti dopravce, a pokud je zboží poškozené, vyplňte na místě reklamační protokol. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.

KONTROLA PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY - česká pošta

Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení