Reklamace, vrácení, výměna

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud s našimi výrobky nebudete spokojeni, kontaktujte nás a servisní tým s vámi situaci vyřeší bez zbytečného zdržování a papírování.

 

 

Výměna nebo vrácení zboží

Zaručujeme bezproblémové vrácení nebo výměnu zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dnů. Nabízíme navíc možnost prodloužení této lhůty po telefonické či emailové dohodě.
 

Jaký je postup při vrácení či výměně zboží?

  1. Kontaktujte nás a sdělte nám, jestli chcete zboží vrátit či vyměnit 
  2. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
  3. Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
  4. Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku)
  5. Převezmeme zboží a vrátíme vám peníze, nebo zašleme požadovanou výměnu

 

Pokud chcete vrátit zboží bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené a musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací).

 

 

Záruka 

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (pokud není dohodnuto nebo v záručním listu stanoveno jinak). Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Více o záruce najdete v obchodních podmínkách.

 

Reklamace zboží

Naše výrobky jsou testovány a před odesláním pečlivě kontrolovány. Ale pokud i přes to objevíte závadu, zaručujeme bezproblémový průběh reklamace. Zajistíme vyzvednutí reklamace naším kurýrem a urychlený proces vyřízení.

 

Jaký je postup u případné reklamace?

VARIANTA VYZVEDNUTÍ:

  1. Kontaktujte nás a popište důvod reklamace
  2. Domluvíme s vámi čas vyzvednutí zboží naším kurýrem
  3. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
  4. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář
  5. Pošleme kurýra, který reklamaci v domluveném čase vyzvedne
  6. Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu
  7. Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný)
 

VARIANTA ZASLÁNÍ:

  1. Kontaktujte nás a popište důvod reklamace
  2. Zboží prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě a aby byl chráněný i samotný obal produktu
  3. Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář
  4. Zašlete nám zboží na níže uvedenou adresu (zboží nezasílejte na dobírku)
  5. Zboží převezmeme a zkontrolujeme závadu
  6. Vrátíme vám peníze za vadný výrobek (nebo v případě zájmu nahradíme za výrobek bezvadný)
  7. Pošlete nám e-mailem fotku podacího lístku a my vám zašleme také peníze za dopravu
 
 

Adresa pro zaslání zboží:

KROKIDO GROUP s.r.o.
Žižkova 714
473 01   Nový Bor 

Prosím nezapomeňte vyplnit a přiložit formulář, ve kterém budou všechny potřebné údaje.

 

formuláře ke stažení:

- formulář pro reklamaci zboží    reklamacni-formular-PDF


- formulář pro vrácení nebo výměnu zboží   odstoupeni-od-kupni-smlouvy-PDF

Pokud použijete vlastní formulář, nezapomeňte uvést následující údaje:
- adresu
- číslo objednávky
- ID a název zboží (viz faktura)
- požadavek, jak postupovat
- číslo účtu (v případě, že požadujete vrácení peněžních prostředků)
- kopii dokladu o zakoupení u nás

 

Poškozená zásilka

Vždy připravujeme zboží pro přepravu co nejpečlivěji, aby dorazilo včas a v pořádku. Pokud i přes všechna opatření dojde k poškození zásilky, jsme tu, abychom společně s vámi problém co nejrychleji vyřešili.

Poškozený obal zásilky

  • Při převzetí pečlivě zkontrolujte obal zásilky.
  • Zjevně poškozenou zásilku (např. proražený nebo potrhaný obal) nepřebírejte, pokud se nemůžete stoprocentně ujistit, že zboží uvnitř je v pořádku.
  • Důvod odmítnutí zásilky vždy uveďte doručovateli do přepravního listu ke svému podpisu.
  • Informujte nás o problému telefonicky nebo e-mailem, dohodneme se na dalším postupu.

Poškozené zboží uvnitř zásilky

  • Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po doručení.
  • V případě poškození obsahu nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den po dni doručení) kontaktujte e-mailem nebo telefonicky, dohodneme se na dalším postupu.
  • Nevyhazujte ani neupravujte obal zásilky.
  • Pokud je to možné, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a fotografie obalu.

Kontrola při převzetí zásilky - PPL, Zásilkovna

Při přebírání zásilky nezapomeňte zkontrolovat její stav. Viditelně poškozené zásilky s porušenou páskou nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420 604 798 138. Eventuálně balík rozbalte v přítomnosti dopravce, a pokud je zboží poškozené, vyplňte na místě reklamační protokol. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.

KONTROLA PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY - česká pošta

Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.