Doprava a platba
DOPRAVA ZDARMA
Při objednávce nad 1000 Kč doprava zdarma!
Způsob dopravy Cena dopravy
![]() |
Geis - doručení kurýrem (po-pá) |
119 Kč |
![]() |
Česká pošta - balík do ruky |
139 Kč |
![]() |
Česká pošta - balík na poštu |
129 Kč |
![]() |
FEDEX - doprava do zahraničí |
na dotaz |
![]() |
Osobní odběr (v Kamenickém Šenově) |
zdarma |
ZPŮSOB platby CENa služby
Převodem |
ZDARMA |
Dobírkou (platba hotově) |
40 Kč |
Dobírkou (platba kartou) |
40 Kč |
Online platba kartou |
ZDARMA |
Okamžitá platba - GoPay |
ZDARMA |
VÍCE O DOPRAVĚ:
Kurýrní služba GEIS - doručení (po-pá)
Zásilky jsou doručovány druhý pracovní den po převzetí zboží dopravcem a jsou rozváženy mezi 8:00 - 18:00.
Vaši zásilku můžete sledovat online. Kurýr vás navíc bude telefonicky informovat o předpokládaném čase doručení.
Sledování zásilky je možné na zde http://www.geis-group.cz/cz/Balikove-prepravy
Jestliže zvolíte platbu dobírkou, u řidičů společnosti Geis je možné úhradu provést také platební kartou.
Při využití této služby vás požádáme o vaše telefonní číslo.
V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, můžete kontaktovat přímo dopravce GEIS na telefonu: (+420) 951 277 777 nebo na e-mailu: info@geis.cz, info@geisparcel.cz. Více kontaktních informací společnosti GEIS najdete zde: http://www.geis-group.cz/cz/Kontakt
Zboží je doručeno obvykle do 24 hodin od expedice. A probíhá v pracovní dny v rozmezí 8–18 hodin.
Zákazníkům v České republice zasíláme v den odeslání oznámení o termínu doručení a číslo zásilky pro on-line sledování.
Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce České pošty ve službě Track & Trace
Česká pošta zasílá SMS s termínem doručení. V případě, že nebudete na dodací adrese zastiženi, bude vám do poštovní schránky vloženo oznámení o uložení zásilky na poště (doba uložení zásilky je 5 dní). Na příslušné poště je možné jednoduše prodloužit úložní dobu ze 7 na 15 dní.
V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz. Více informací o kontaktech České pošty najdete zde: https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/call-centrum
Při volbě této služby si můžete vybrat pobočku České pošty, na kterou chcete zásilku uložit.
Zboží je na příslušné poště uloženo obvykle do 24 hodin od expedice. Vyzvednutí je možné v dle otvíracích hodin konkrétní pobočky České pošty.
Zákazníkům v České republice zasíláme v den odeslání oznámení o termínu doručení a číslo zásilky pro on-line sledování. Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce České pošty ve službě Track & Trace
Česká pošta zasílá SMS nebo email s informací o uložení zásilky. Doba uložení zásilky je 7 dní. Na příslušné poště je možné jednoduše prodloužit úložní dobu na 15 dní.
Jestliže zvolíte platbu dobírkou, u většiny poboček České pošty je možné úhradu provést také platební kartou. Přesnější informace najdete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/platby-kartou
V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, prosím, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz. Více informací o kontaktech České pošty najdete zde: https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/call-centrum
Osobní odběr v naší provozovně
K dopravě do zahraničí používáme převážně společnost FEDEX. Pro další informace nás prosím kontaktujte.
VÍCE O PLATBÁCH:
DOBÍRKA
Pokud si vyberete platbu dobírkou, za zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí od dopravce (Geis nebo Česká pošta), nebo na pobočce České pošty. Za tento způsob platby je účtován poplatek 40 Kč včetně DPH. Platba kartou za dobírku je možná u kurýra GEIS i České pošty, nebo na většině poboček České pošty. Podrobný rozpis poboček České pošty, na kterých lze zaplatit platební kartou najdete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/platebni-a-financni-sluzby-cr/platby-kartou
Bankovní převod
V případě že si vyberete platbu převodem, po obdržení vaší objednávky vám e-mailem zašleme číslo našeho účtu a variabilní symbol. Variabilním symbolem je číslo vaší objednávky, vyplňujte jej prosím pozorně. Platbu provedete na náš bankovní účet, který je vedený u společnosti MONETA Money Bank, a. s. Po obdržení vaší platby odešleme zboží a budeme vás informovat o termínu doručení. Za úhradu převodem není účtován žádný poplatek.
Číslo účtu pro platbu bankovním převodem
Číslo účtu: 211784845
Kód banky: 0600
Variabilní symbol: číslo objednávky
On-line bankovní převod
Platba on-line bankovním převodem je spolu s platbou platební kartou nejrychlejší způsob platby v internetovém obchodě a jsou realizované přes on-line platební systém GoPay. GoPay je český, moderní, rychlý, internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti.
Přijímáme on-line bankovní převody
Jak probíhá platba on-line bankovním převodem?
Tento druh plateb vám umožňuje provést platbu on-line, pokud máte elektronické bankovnictví u zmíněných bank. Vaše platba je provedena tak, že si vyberete na platební bráně GoPay platební metodu, následně jste přesměrován(a) na platební rozhraní vaší banky, kde zadáte své přihlašovací údaje a provedete zadání platebního příkazu.
Platba kartou
Platba platební kartou je spolu s platbou on-line bankovním převodem nejrychlejší způsob platby v internetovém obchodě a jsou realizované přes on-line platební systém GoPay. GoPay je český, moderní, rychlý, internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti.
Přijímáme platební karty
Jak probíhá platba kartou?
- v objednávce zvolíte typ platby „platební karty“
- po dokončení objednávky budete vyzvání k zaplacení
- kliknete na ikony platebních karet a budete přesměrování do zabezpečené platební brány
- vyplníte údaje označené hvězdičkou a potvrdíte platbu
- po úspěšném zaplacení budete okamžitě informování na obrazovce a emailem
Více informaci o GoPay naleznete na www.gopay.com/cs
DALŠÍ INFORMACE PRO VÁS: